Tvprogram

Jag måste passa på att berätta om tvprogrammet jag såg på igår. Minns tyvärr inte vad het hette men fångade en bild med kameran. Det handlade om en kvinna som hjälpte andra kvinnor att få orgasm. Alltså om man inte vet hur man ska ge sej själv en orgasm så hjälper hon och visar hur man ska göra :O Jag skulle personligen tycka att det skulle vara lite obehagligt om en annan kvinna kollar mej i fittan och visar hur jag ska gnugga med fingrarna endast för att jag ska få en orgasm,. Vafan då beställer ja hellre en vibrator och sitter hemma och gör det eller skiter i det än gör det med en kamera och en kvinnas näsa i mellan benen. Nu har jag bevisat att det inte finns mycket mer att göra tvprogram av. Visst om det hade varit porr men nu var ju inte detta fallet.





Take  Care alla kvinnor som kan och som inte kan få orgasm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0