Chips Dricka Tv & Dator

Ja ikväll är min sista lediga kväll dom närmast fyra dagarna och den njuter jag med 7up, Pringles och mina kära vänner Datan och Tvn:) Har även införskaffat mej ett nytt bodybutter från Hawaiian Tropic :) Är ingen fattiglappsprodukt vill jag lova och kostade några hundra men det är det värt för det fungerar verkligen:) Ska köpa deras lipgloss och after sun någon dag också och även en massa produkter från bed head för mitt hår skriker efter hjälp nu, haha :D Vad är eran favorithudvårdsprodukt?
Försökte lägga in lite bilder från där jag jobbar men tydligen så ville det sig inte så ska ta med kameran en annan dag så jag kan visa er runt lite på Cafét och i Kiosken:)






Take Care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0