Good morning :D

Nu har jag gått upp ur sängen och myst ner mej i soffan istället:D Men ska snart göra mej iordning för troligtvis kommer jag att få träffa min lilla pebapuuh några minuter idag och sen antar jag att jag ska få jobba :) beror på om sandra vill ha ledigt eller inte. Det är rätt skönt att få jobba ibland för man får ju betalt så kan man ju shoppa snygga kläder eller ut och resa (a) som jag och henrik och några vänner ska göra i augusti. Skulle väl vara passande med en liten hundvalp också snart när jag har tjänat storkovan :D haha nej då. Jag har redan en hund, en svart Finsk Lapphund med vitt på bröstet :)




På bilden nedan ser ni en Golden retriver :) sån vill henrik att vi ska köpa men jag tycker personligen mest bara att dom är hundar som jagar bollen hela tiden. Dom är inte så smarta som tex jakthundar osv :) Men som är fruktansvärt söta :D Nej nu ska jag slå på tvn och äta lite frukost.




Take Care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0