Jobb jobb jobb

Idag vaknade jag ju som sagt ganska tidigt ändå om jag får lov å säga :D klockan 12 ringde Eline och frågade mej om jag ville jobba och det ville jag självklart. klockan 3 frågade även sandra mej om jag vill jobba på Kolsnäs så slutade 4 på Etage och ska äta en snabbis och dra iväg igen och jobba några timmar till :) Kan ju passa på att slänga upp en bild på dagens outfit :)


Här är min snygga Etage tröja. För er som inte vet jobbar jag på ett café :)


Här är en dålig bild på mina kläder iallafall. Vart dom kommer ifån finns i ett inlägg nedan :)


Detta är min snabba middag innan jag drar iväg till kiosken på kolsnäs och jobbar några timmar till :)
Bloggar mer när jag kommer hem :)


Take Care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0