ATG

När vi var iväg med Mina (min ponny) till ATG förut ikväll för att sluta mäta henne så gick allt bra:). Det va på hemvägen som vi körde vilse lite då vi körde förbi vägen vi skulle svänga in på och istället hamnade vi på nåt sorts wannabe Beverly Hills ställe där vi skulle backa och knövvla på nåns garageinfart x) va säkert ett 10 miljonershus som låg på den gården.. fyfan så skulle man bo :D haha. Sen när vi kom hem till becca körde vi ner i diket men mamma la i 4hjulsdriften också förde våran kära KIA oss upp på säker väg igen :D Härligt ! (Y)

HAHA och de roligaste av allt också XD När jag mockade hos Hassan så skulle mamma och jag gå i mörkret för att hitta bilen. Då gick mamma in i en bil ! :'D hahahhahhahaha





Take Care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0