Dop !

Nu tänkte jag äntligen ta mej tid och lägga upp lite bilder och information från dopet i lördags när mitt undergulliga kusinbarn Tilde fick sitt namn officiellt :D Hon va så duktig så de va inte sant, hihi. Enda tabben var väl att jag skulle gå baklänges när jag filmade dom och upptäckte alldeles för sent att det va värsta nedsäkningen i golvet från de olika planen så jag snubbla lite hej vilt när prästen skulle hälla vatten på bäbisen XD haha. Men lyckades styra upp det hela och hålla käften :D Haha. nu kommer iaf bilderna:D


Tilde :D<3


Pappa Gustav, Mamma Carolina och dottern Tilde :D<3


Mammi :D<3


Henrik på kyrkogården :D<3

Take Care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0