Resident Evil Afterlife

Idag har jag och Henrik varit och sett Resident Evil, Afterlife. PÅ 3D!!! Jag mådde sååå illa flera gånger. Men klarade mej galant :D haha. Det var verkligen en bra film och dessutom fick jag mej en ny stickad tröja också :D


Bild på tröjan.

Nu till filmen då. Först och främst vill jag bara påpeka att dom gjort en tabbe. Avrättaren i Resident Evil är alldeles för lik den i Silent Hill. Lite fantasi kan man ju ha. Eller ja istället för svärdet har han en ful hammar-yxa och de har även bytt ut den trekantiga "järnhjälmen" till en säck. Annars var de precis likadana. Men tyckte effekterna i filmen va grymt bra och jag skvatt typ tusen gånger x). Mer avslöjar jag inte om den :D


Resident Evil, avrättaren (executioner) med säck på huvudet och stooor yxa.


Silent Hill, avrättaren (executioner) med trekantiga hjälmen och svärd.

LIKA VA!?



Take Care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0