Transformers

Nu har jag äntligen fått se hela Transformers 1. Tidigare har jag bara sett halva början för min box gik sönder och efter det har den inte visats på tv mer :O! utom igår när jag var på bio :@!!! Men den var iallafall utomordentligt bra och jag var nära på att börja grina när Bumblebee blev tillfångatagen, även när han tappade benen :'(. Har även nu fått en ny önskan om att "min" 850 ska ställa sej upp och bli en autobot :D Och sedan skulle den givetvis förvandlas till en asgrym lamborghini eller liknande :). Man kan ju drömma (a). Har även undrat en sak. Om det skulle bli så att autobots skulle komma till jorden, skulle inte det bli onödigt att göra asfaltsvägar!!!??? då skulle dom ju bara förstöra vägarna när dom hoppar omkring och skjuter och repar upp vägarna :O? eller??



Take Care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0