Förälskelse!

Jag är världens lyckligaste tjej! Har allt jag kunnat drömma om, vänner, henrik, familj och em bra utbildning! Alla dagar i ens liv kanske inte är solsken men man får stå ut i regnet ibland också. Ta inte andra för givet och inget fungerar om man inte jobbar på det man vill.. Jag har världens underbaraste pojkvän och har aldrig tvekat på det :D När jag är ledsen ställer du upp för mej, när jag är glad skrattar du med mej<3 Kan inte önska mej bättre. Ibland klantar jag mej men då gör jag allt för att göra det bra igen. Och ingen människa är felfri. Vi har våra fel och brister men man kan försöka att bättra sig. Första gången jag träffade dej vågade jag inte gå ner för trappan och möta dej först. Men efter många om och men gick jag ner och du  tog med mej till munkfors! Du frågade vem som skulle få valborgskyssen och nog blev de du som fick den tillslut (a) Sen somnade jag i din säng och dagen efter körde du hem dej. Var överlycklig den dagen! Lika lycklig som jag är varje dag tillsammans med dej <3




 Första kyssen på dagen vi blev tillsammans<3

Take Care Allihopa! Inget Är Mer Mindre Än Nån Annan, Vare Sig Utséende Eller Språk! <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!

Veckans blogg drar i gång. Vill du synas och vinna läsare är detta chansen för DIG! Anmäl dig på bloggen!

Kram :D

Länk till veckans blogg:

http://ajjankajjan.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

2011-01-26 @ 18:46:22
URL: http://ajjankajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0